Project Corpocon
  • Bedrijfsnaam: Corpocon Legal B.V.
  • Categorie Website, SEO, SEA, Online Video, Analyses
  • Demo Link: https://www.corpocon.com

Slimme marketingtechnieken + topadvocaten, vechten voor jouw rechten!

Corpocon Legal B.V.

Slimme marketingtechnieken + topadvocaten, vechten voor jouw rechten!

Corpocon helpt gedupeerden die door verschillende soorten ongelukken en schade (individueel en massa-schade)  benadeeld zijn en recht hebben op compensatie. Dat doen ze op een heldere manier.

Zij voorzien slachtoffers en gedupeerden  van kraakhelder advies en staan ze gedurende de schadeafhandeling op een persoonlijke en professionele manier bij. Daarbij laat Corpocon zich niet afleiden of wegzetten door de tegenpartij. Waar recht valt te halen gaan zij recht op hun doel af om de zaak in het voordeel van hun klanten te beslechten.

Corpocon komt als letsel- en schadespecialist uitsluitend op voor de belangen van slachtoffers.

Project Corpocon

Aanpak

Bereik is een belangrijke factor. De ingezette marketingtools hadden veelvuldig het doel om hun belangrijke boodschap onder de ogen van zoveel mogelijk mensen te krijgen. Met name bij de massaclaims was dit van groot belang.

Resultaat

De marketingtechnieken en het team van wereldwijde advocaten hebben ervoor gezorgd dat de druk op de tegenpartij in diverse cases is opgevoerd. Het resultaat? Door deze krachten te bundelen zijn verschillende grote cases gewonnen, zoals in de Staatsloterij-fraude en bij het bloedbad Alphen aan den Rijn.

Highlights

1. Na 8.5 jaar strijden eindelijk gerechtigheid door het hoge raad in casus bloedbad Alphen aan den Rijn! De Nederlandse overheid is aansprakelijk gesteld voor alle geleden schade voor de slachtoffers.

2. De Staatsloterij is schuldig bevonden door de hoge raad aan fraude bij lottrekking. Het gevolg: een ruime uitgekeerde schadevergoedingen voor alle aangesloten leden.

Uitdaging

Direct inspelen op actuele gebeurtenissen. Dit vergt snelle handelingen en de juiste tools, op het juiste moment. Elke casus is anders en vergt een unieke marketingstrategie. Aan Fazedia de taak zich goed in te leven in de gedupeerde doelgroep en zich in te zetten voor hun rechten.

Omdat Corpocon Legal zich internationaal bezig houdt diende Fazedia rekening te houden met de huidige wetgeving per land. De uitdaging was om elke keer zoveel mogelijk leden aan te laten sluiten bij Corpocon Legal en consumenten te wijzen op hun rechten.

Service

  • Massaclaim-portal
  • Website
  • Slimme marketingtools
  • Drukwerk

Effect

  • Ruim €200+ miljoen aan uitgekeerde schadevergoedingen
  • Ruim 25 cases marketingtechnisch ondersteund, waaronder casus bloedbad Alphen aan den Rijn, Staatsloterij-fraude en Volkswagen dieselgate.